Jag vet vart jag ska

Vaknade förresten inte upp med drömhåret imorse som jag önskade igårkväll. Men det var väntat. Har iallafall fått lite vettigt gjort idag. Har vikt all tvätt (så nu har jag en glad mamma), vart på gymmet och fixat naglarna. Har också tryckt i mig lite chokladgodishjärtan som mamma och pappa köpte med sig på vägen hem.
-
Imorgon börjar jag 12.20, men ska upp lite tidigare för att ta ett pass på crosstrainern innan skolan. Jag har hittat tillbaka till motivationen att träna, nu skulle jag bara behöva tänka lite mer på vad jag äter. Jag vill kunna berätta för mina barn (om jag nu mot förmodan skaffar några) att jag som 18åring tog tag i mitt liv och gjorde en förändring. Att första gången jag tränade på riktigt riktigt riktigt, första gången jag gjorde träningen till en rutin, en del av vardagen, var när jag började 3an på gymnasiet. Att första gången jag tog kontroll över mina godisvanor och lyckades få någon slags balans i vad jag tryckte i mig var när jag skulle fylla 19 år.

Kommentarer
Postat av: Beelz

I would fully tap that

2011-02-14 @ 23:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0