Ba ba ba

Känns som min uppdatering vart rätt tråkig de senaste inläggen. Beror antagligen på att jag väljer att skriva då jag har som minst tid, vilket gör inläggen korta och ointressanta. Ska väl försöka ändra på det lite.
-
Min syster hämtade upp mig igår, vi åkte och handlade, åkte hem till henne. Tog en kopp kaffe med Emil och hans kompis. Sen åkte Emil till jobbet, och då blev det tjejkväll framför tv'n med pasta carbonara, godis och chips. Vi eldade också i kamin och hade som varmast 29.1° i vardagsrummet. Snacka om gosigt!
-
Imorse vaknade jag i gästrummet hos E&E, gick ner och åt frukost framför tv'n. Sen kom Emelie hem från stallet och vi väckte Emil. Sen bar det av mot Danderyds sjukhus där E&E lämande blod, och jag gav blodprover för att se om jag blir godkänd som blodgivare. Så nu håller vi tummarna.
-
Nu vill jag bara ha helg, så skulle livet vara komplett. Och så skulle jag vilja ha mina kläder som ska komma om några dagar med posten.

Kommentarer
Postat av: Frida

Dundermys med carbonara...!!

2011-02-04 @ 09:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0