And all I do is miss you

Lördag. Det betyder att jag ska jobba mitt sista jobbpass någonsin på ung omsorg. Känns lite tråkigt, efter att ha vart där i ett år och tre månader. Men jag har ju mitt nya jobb nu, med fler arbetstider och mer betalt, och det är ju positivt. Men man fäster sig ju vid sina gamlingar, så det är klart det ska bli tråkigt att sluta.
-
Jag känner för en förändring någonstans i mitt liv, och är sjukt sugen på att färga håret som flickorna på bilden. Det betyder att jag kommer behöva lägga en massa blonda slingor, och det sliter ju så sjukt på håret. Och eftersom jag har så pass mörkt hår så kommer det ta sin tid att få ungefär samma färg som de har. Men jag är trött på att ha mörkbrunt hår, så det är väl värt att ha lite slitet hår en period. Får se till att köpa mig en riktigt bra hårinpackning bara. Vi får se hur jag gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0