BFF

Godmorgon! Det satt fint med en sovmorgon idag. Klockan skulle ha ringt vid kvart över nio, men jag vaknade tjugo i och gick upp då. Ställde mig på vågen och såg att jag sen slutet av september gått ner 4,5 kg. Visst, det är bara minus ca. 1 kg i månaden, men det är ändå ett resultat på vågen. Känns bra. Nu har jag bara 2 kg kvar till min "drömvikt".
-
Jag börjar egentligen tolv idag, men jag ska till skolan lite tidigare för att låna en bok och träffa engelskläraren som ska ge mig all information om boken och den uppsats jag ska skriva. Håll tummarna för att hon är snäll och för att jag kommer klara det.
-
Efter skolan tar jag bussen till Frida direkt. Ska bli mysigt att träffa henne, det blir annars alldeles för sällan.

Kommentarer
Postat av: Beelz

Strongt jobbat! visste inte att du fortfarande höll på med vikten, trodde du gav upp det och bara tränade lite då och då om jag ska vara ärlig :P

2011-01-12 @ 15:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0