Det brukar kallas för PMS

Nej, jag vet, jag borde inte sitta här och skriva ett inlägg. Men just nu försöker jag hitta alla möjliga bortförklaringar för att slippa slå på MVG-knappen och skriva ett avgörande religionsarbete. Ni hör ju själva hur jobbigt det låter.. Men det måste ju göras. Och det är dessutom det sista jag NÅGONSIN behöver göra i religion och det sista jävla arbetet den läraren kan kräva av mig. Så, det är väl lika bra att få det gjort.
Dessutom är jag på ett sånt kul humör att jag är jättesugen på salta fiskar (som inte finns att köpa på ICA längre! Vad är det för jävla stil? Byta leverantör som tar bort mina lakritsfiskar?! Inte okej.) och smörgåstårta. Suck.

Kommentarer
Postat av: Beelz

Drömde om dig inatt, True story.

Men det vågar jag inte skriva ner hära...

2011-01-19 @ 23:34:11
URL: http://superfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0