Hej, Engelska C!

Vad fan har jag gett mig in på? Varför tänkte jag inte efter, före, och valde Engelska C redan i höstas? Nu måste jag läsa in en hel hösttermin på bara några veckor. Har 300 sidor + ett större uppsatsarbete framför mig som ska göras på så kort tid som möjligt.
Men ni känner mig, jag kommer klara det. Och jag måste inte satsa högt i ämnet, om jag bara får G så sänker inte det mitt betygssnitt och jag får mina meritpoäng. Så jag kommer helt klart klara det. Och vad gör man inte för att vara säker på att komma in på den utbildning man verkligen vill sen när det kommer till högskola och universitet?
-
Dagen har gått bra, men jag kan ju inte påstå att det är speciellt kul att vara tillbaka i skolan. Men helg om 3 dagar, man får tänka så. Idag ska jag först packa upp från resan i helgen, och städa rummet. Idag drar även vattengympan igång igen, så den ska jag självklart gå på.

Kommentarer
Postat av: L

det är lätt att vara efterklok. men du klarar det. det vet vi båda. <3

2011-01-11 @ 17:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0