Inte så pigg

 

Usch, har inte haft en så rolig natt. Legat vaken större delen med rejält magknip och illamående. Fick ringa och sjukanmäla mig imorse och skippa jobbpasset idag. Nu känns det lite bättre, men illamående hänger sig kvar.

-

Dagens planer skulle ha bestått av att rulla köttbullar med pappa, och göra egna chips, men vi får se hur det blir med det nu. Skulle också ha träffat Louise ikväll, men eftersom jag mår som jag gör så blir det en hemmakväll. Måste må bra imorgon, då vankas det ju 20årskalas!

Ska försöka ta mig upp till ICA för att bla. lämna in ansökan min om ICAkortet och så har mitt VISAkort kommit på posten. Men, det blir nog senare idag, efter en välbehövlig powernap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0