Kort i alla dess former

Haha, det är sjukt vad jag älskar min knäppis-mamma. <3
-
Onsdag idag. Det betyder att jag är ledig fram till 15.50 då min första och enda lektion för dagen börjar. Drygt, jag vet. Har försökt byta bort den kursen mot en annan, men utan resultat. Så jag får helt enkelt pallra mig ner till skolan och gå på den.
-
Men idag har jag redan vart nere på banken och beställt ett nytt bankkort. Istället för att ha en VISA electron kommer jag i fortsättningen ha ett vanligt VISA. Vuxenpoäng där hörrni. Och inte nog med det, igår fyllde jag i en blankett om ICAkort. Har nu ett tillfälligt, tills jag lämnar in blanketten och de skickar efter ett riktigt ICAkort. Herregud, verkar som att någon börjar bli lite vuxen här.
-
Resten av min dag kommer varvas med städning och körkortsteori. Har även ett religionsarbete som skulle behöva påbörjas och göras klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0