L som i lycklig

Internet låg nere hela kvällen igår, därav ingen uppdatering. Men nu är det tillbaka igen! Jag tänkte på det igår, fasiken vad beroende man är av internet. Jag fick lite smått panik när jag insåg att jag inte hade nåt att göra när internet inte funkade.. Kanske dags att man skaffar sig ett riktigt liv..? Som tur var fick jag min film om Lars Winnerbäck igår, så den satt jag och tittade på hela kvällen. Värd film, den var riktigt fin.
-
Idag är det onsdag, vilket betyder att jag börjar min första, och enda, lektion kl tio i fyra. Men jag gick upp imorse och tog en sväng förbi Väsby centrum. Var ute efter en outfit till på fredag då vi ska fira Louise - och jag kom hem med fyra outfits. Så nu har jag lite ångest om vilken jag ska välja..

Kommentarer
Postat av: Louise

Langa bilder så får man se va du har att välja på :D

2011-01-26 @ 19:23:58
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Hihi vad kul :D du hade vart så välkommen så :P hehe

2011-01-27 @ 13:54:15
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0