Långledigt

Hade en rätt så chill dag i skolan. Kom dit, hann påbörja sjukvården lite, tills rektorn kommer in och säger att vi får sluta 09.30 pga en vattenläcka som gjorde att alla toaletter var avstängda och att de inte kunde laga någon mat till oss. Najs, tänkte vi elever och gick så fort vi kunde.
Är även ledig imorgon vilket betyder långledigt den här helgen.
-
Jag och Linnéa gick till gymmet direkt och tränade en timme. Kände mig mer fokuserad idag än jag tidigare gjort. Känns bra fan. Ikväll väntar även ett pass vattengympa. Det känns också bra fan.
-
Idag har jag bestämt topic till min engelskauppsats jag ska skriva. Jag är lite nervös över den faktiskt. Jag måste som sagt inte satsa i ämnet, men jag har som mål att ta studenten utan några G. Och ett VG känns ju sådär halvdant.. Men om man tänker efter, så kan jag inte ställa ett MVGkrav på mig själv. Jag ska läsa in en hel hösttermin på så kort tid som möjligt.. Så ja, det får väl bli ett sånt där halvdant VG ändå.

Kommentarer
Postat av: Beelz

Save image to > Perdy Girls mappen :3

2011-01-13 @ 23:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0