Mama tells me I shouldn't bother

 

Mår faktiskt bättre, illamåendet kommer och går lite som det vill. Men jag klarade att äta middag utan att magen balla ur, så det är ju bra. Tror jag åkte på en släng matförgiftning igår.

-

Idag har jag och pappa rullat egna köttbullar och gjort egna chips. Chipsen blev helt okej, men jag tror vi har lärt oss att till nästa gång ha lägre gradantal på ugnen och ha i chipsen en längre stund.

Jag var även upp till ICA en sväng och lämnade in min blankett och hämtade ut mitt VISAkort. Det är jättefint, alldeles nytt och glänser! Det enda som fattas i plånboken nu är ett körkort istället för ett IDkort...


Kommentarer
Postat av: Beelz

Hur fan gör man egna chips?

Also: Like på bilden :3

2011-01-22 @ 18:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0