Möbleringsryck

Det var ett tag sen jag ändrade nåt i mitt rum, och idag fick jag ett ryck att jag skulle möblera om. Blev faktiskt riktigt nöjd. Måste bara köpa en till matta, en hylla och en spegel att sätta upp på väggarna.
Före
Efter
Som ni ser så behövs det ju en till matta och lite grejer på väggarna, men annars tycker jag att det är bra. Jag gillade inte att ha sängen som jag hade, för det fanns ingen vägg mot, vilket gjorde att man ibland kunde ramla ner från sängen om man hade sällskap.. Men slut på det nu. Och äntligen får jag kasta ut sänggaveln som jag blivit så trött på.

Kommentarer
Postat av: Frida

Den som va så fin:O gaveln alltså

2011-01-04 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0