Prestationsångest

Blev inte lika mycket plugg idag som jag hade tänkt. Har skrivit klart arbetet i palliativ vård. Gjorde även ett innerlig och ordentligt försök med engelskauppsatsen, men det gick inte. Jag kan inte ställa det kravet på mig själv har jag insett. Så jag har nästan helt bestämt mig för att alltså inte läsa engelska c som jag hade tänkt.
Mes, kanske ni tänker. Men ni har inte sett modellen för uppsatsen och rubrikerna/ämnena som finns att välja mellan. Ni känner inte heller den press och prestationsångest som jag gör. Det är helt enkelt inte rätt tillfälle för mig att försöka ge mig på något sånt här stort. Och är det nånting jag har lärt mig, så är det att man alltid ska lyssna på sin magkänsla.
-
Längtar tills lönen kommer. Måste iväg till IKEA en sväng. Det är på tok för tomt på mina väggar i rummet. Är även lite sugen på att byta ut det lila och bruna, mot grått och brunt eller nåt. Känner för ytterligare en förändring, det hjälpte inte helt att möblera om. Men vi får se hur det blir. Ska iallafall köpa en stor spegel och sätta upp horisontellt på ena väggen. Det kommer ge rummet ett lyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0