Redan stressad..

 

Nu ska jag snart ge mig iväg för att träna igen. Vattengympa som sagt. Och imorgonkväll blir det att simma istället för att bara ligga och lata sig.

-

På tal om imorgon, så är jag ju ledig. Men tji fick jag. Skolan har bara börjat och jag känner mig redan sönderstressad av allt. Idag har jag iallafall lyckats skriva fyra veckors loggar i loggboken. Men imorgon har jag ett palliativ vård-arbete som ska skrivas färdigt. Sen måste jag researcha och börja på min uppsats i engelskan. Måste även läsa mer i boken jag ska läsa, "One flew over the cuckoo's nest".

Skulle också behöva läsa de tre sista kapitlena i körkortsboken och göra ett internettest. Det är inte lätt när det är svårt hörrni.

Men jag känner mig lite lugnare nu när jag gjort en "att-göra-lista" som jag kan bocka av allt eftersom imorgon. Känns som jag har lite mer koll då på exakt vad det är som ska göras.

-

Jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0