Shopping, mat, bio, mys

Usch, det slog mig imorse att jullovet är slut om 4 dagar.. Det skulle gärna ha fått vara ytterligare en vecka kvar, tycker jag.
-
Idag vaknade jag upp i mitt nymöblerade rum, och jag trivs väldigt bra. Sen dess har jag småstädat lite och nu sitter jag med nyfixade naglar och väntar på att de ska torka.
-
Senare idag ska jag hoppa i i duschen, fixa mig och sedan åka till Kista med Louise, Linnéa och Frida. Vi ska kika i affärer (men jag får inte shoppa mer nu, månaden har precis börjat och pengarna börjar ta slut..), äta mat och sen gå på bio. Det ska bli mysigt med en dejt med tjejorna.
Bion börjar 20.40, så jag är hemma rätt sent. Då blir det sängen direkt, börjar jobbet i Sigtuna klockan åtta imorgonbitti. Men det är röd dag vilket betyder fett med ob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0