Vuxenpoäng

Känns som att jag har fått mycket gjort idag. Var först i skolan, och fick sluta en lektion tidigare. Jag och Linnéa gick till gymmet och var där drygt en timme. Vi känner båda att vi skulle behöva bjuda med vår "PT" någon dag då hon kan, så att hon kan ge oss lite fler/nya övningar och se så att vi tränar rätt. Övningarna vi har nu tröttar inte ut oss längre så som de gjorde i början, och man ska försöka variera sin träning.
Efter det gick jag hem och storstädade, tvättade, bäddade rent i sängen och hjälpa mamma med middagen.
-
På onsdag hade jag tänkt gå ner till banken för att uppgradera mitt kontokort. Känner för att få lite vuxenpoäng, så ska även skaffa mig ett ica-kort näst gång jag går in på en ica. Nå, hur många vuxenpoäng får jag för dessa två kort? Minst en poäng per kort, tycker jag..
-
Resten av kvällen ska jag plugga körkortsteori. Jag vill verkligen börja boka skrivning och uppkörning snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0