BACK IN SWEDEN

 

Ja, då var man tillbaka hemma i Sverige. Fasiken vilka två sjuka veckor vi haft i Alanya. Fest i stort sett varje kväll, spårade fyllor och massa fina minnen. Längtar redan till nästa sommar då vi åker tillbaka. Alanya är det bästa som hänt mig på sjukt länge.

-

Men, tillbaka till verkligheten nu. Är apsjuk med hosta, halsont, öronont och snuva, men det hör väl till när man vart utomlands? Har vart ledig idag, men jobbar 07.30-14.00 imorgon. Sen ledig torsdag+fredag och jobbar helgen. Så får hoppas man mår aningen bättre imorgon. Tur att det är en kort dag.

-

Som jag lovade innan jag åkte till Turkiet så ska jag försöka göra den här bloggen lite roligare med lite mer innehåll och saker att läsa. Får se hur det går med det löftet, men jag lovar att försöka iallafall.


Kommentarer
Postat av: Beelz

visa bewbsen!

2011-07-19 @ 18:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0