JAG GER DIG MIN MORGON

 

Sådär ja. Mina helvetespass gick finfint i helgen. Dagarna gick rätt fort ändå, konstigt nog. När jag kom hem i söndagskväll möttes jag av min syster här hemma som hade fixat massa smått och gott att äta: parmaskinka med melon, räkor, kex, ostar och som efterrätt jordgubbar, grädde och marängar. Det satt fint skall jag säga er.

-

På min lediga dag igår åt jag godis till frukost (ett av mina nyårslöften var att sluta upp med det. Woups.). Sen for jag och Emelie iväg till Täby centrum för hon var sugen på en iPhone. Men hon kunde inte köpa en ny igår pga. hennes gamla bindningstid till sin nuvarande mobil och grejer.

-

Idag jobbar jag 12.00-20.45. Det är ett skönt pass. Imorgon blir det också 12.00-20.45, och på torsdag 07.00-14.00. Efter jobbet på torsdag blir jag upphämtad av E&E. Då far vi till stugan och släktträffen som vankas där i helgen. Ska bli sååå skönt att få komma iväg till landet några dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0