1 JUNI

Godmorgon mina små!
Kom nyligen upp från tvättstugan. Har igång två maskiner där nere just nu. Får hoppas att grannen tumlat klart sina grejer när jag kommer ner nästa gång. Men nu häver jag i mig lite frukost: drickyoghurt och en knäckemacka.
-
Min dag kommer nu först bestå av tvättstugan. Sen ska jag nog ta mig ett bad, har inte kunnat göra det på flera år då vi slängde ut vårt badkar hemma. Men min kära sambo har badkar här i sin lägenhet, så nu tänker jag utnyttja det till fullo. Sen får vi se om det blir någon psykologilektion, annars blir det en studentmottagning att gå på. Ikväll kommer E&E och hämtar upp mig, ska sova över hos dem ikväll till imorgon, för imorgon ska jag iväg och få naglarna fixade inför studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0