15 DAGAR KVAR

 

Update om helgen:

Det blev hemmafest i fredags. Mycket trevligt. Eller fyllan var trevlig, allt som hände under kvällen kanske inte var lika trevligt. Ska bli så jävla skönt att få komma bort till Alanya om 15 fucking dagar. Slippa allt och alla.

-

Lördagen bestod av mys hemma i Louise's soffa med chips, dip, läsk, choklad och film. Idag var vi iväg till stan och gick lite snabbt i affärer. Sen blev det tacobar och sist med inte minst "Sea Monsters 3D" på Cosmonova! Det var asballt.

-

Imorgon är min sista semesterdag, sen är det jobb två veckor framöver som gäller. Har mycket som ska göras min sista lediga dag. Gå ner till SATS och ge dem mitt kontonr och ändra mailen som de skrivit fel. Sen ska jag även träna kondition hade jag tänkt (har ju bara två veckor kvar till Alanya och beachen nu!) En sväng till skolan för att hämta de påskrivna betygen och ringa runt till Sigtuna kommun ang. min stipendiumcheck. Yes, det är min morgondag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0