BÄST

Studenten blev så sjukt lyckad! Champagnefrukosten, minglet i matsalen, jordgubbar och cider i klassrummet, fotograferingen utomhus, de 3 stipendierna jag fick med ett värde av totalt 4300 kr, utspringet, flaket, mottagningen och kvällens fest. Jag vill göra om allt igen, ville inte att dagen skulle ta slut. Men nu har jag tagit studenten och är officiellt undersköterska. Fyfan vad jag är bra!
-
Nu har jag en veckas semester framför mig innan jag börjar jobba. Ska besiktiga bilen min imorgon, så nu håller vi alla tummar och tår att den går igenom. Skulle ju inte vara helt fel att kunna köra runt nu när man väl har körkort. Ska även försöka mig på att få ut min moppe på blocket, har ingen användning av den längre och jag lär ju behöva bensinpengar till bilen nu i sommar..
-
Justja, hörrni, jag klippte av mig håret igår! Klippte nog av en 25-30 cm, och det är så sjuuukt skönt. Lite ovant än så länge, men jag trivs i det. Ska försöka slänga upp en bild på det lite senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0