EFFEKTIV

Bild på mitt och Nannas kvällsmys häromdagen.

Kex, brieost, vindruvor, mörk choklad och fruktkolor.

 

Har hunnit med mycket idag känns det som. Först vart till skolan och fixat tröjor + lakan (Allt blev superbra! Bara för att vi är superbra!). Sen har jag promenerat med hunden, tagit en powernap, gått ner till skolan igen och skrivit på kontrakt om att köpa ut datorn, hem igen, ut med hunden. Lagat mat, ätit mat, diskat och nu sitter jag i soffan. Nu ska jag sitta här en stund innan jag ska ut på en liten långpromenad med vovven.

-

Jag kan inte fatta att det bara är två dagar kvar. Sen har jag gått ut gymnasiet, tagit studenten. Fyfan vad jag är bra, helt seriöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0