LOVE LIFE

(hihi, rolig registreringsskylt)

 

Fan vad livet är härligt just nu! Det är helt sjukt, men jag verkligen älskar det. Som jag ska runt nyår, 2011 ska bli mitt år - och det har det verkligen varit hittills. Allt har vart, är och kommer bli superbäst.

-

Den här dagen har känts lite extra bra också. Jag fick min jobbveckor för sommaren, och de var perfekta - en vecka semester efter studenten, två veckor jobb, två veckor semester i Alanya, jobba fyra veckor. Helt perfekt.

Jag fick veta att jag har MVG i vårdpedagogik, projekt arbete och historia! Jag var helt inställd på ett VG både i historia och projekt arbetet, så det blev en kul överraskning.

Det har vart supervarmt och det är tre dagar kvar till studenten. Kvällen avslutades också med att jag fick ett trevligt, och ärligt talat efterlängtat, sms.

I LOVE LIFE!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0