LUNCH

 

Nämen tjenare!

Var iväg till banken imorse för att lösa in mina checkar jag fick till stipendium. Den ena gick att lösa in, men dock inte den andra. Detta berodde på att jag fått en kopia på den riktiga checken. Så nu måste jag börja ringa runt till Kommunal och Socialförvaltningen i Sigtuna kommun för att få tag på den riktiga checken... Suck.

Efter banken var jag och tankade min bil själv för första gången! Gick finfint, och det sved i plånboken skall jag säga er. Men, det är värt varenda slant!

-

Fick också ett samtal från jobbet som berättade för mig att de första två veckorna jobbar jag 97,96% och de fyra resterande jobbar jag 98,99%. Så nästan 100% alla 6 veckor - nice.

-

Har precis unnat mig lunchen på bilden - parmaskinka, avokado och brieost. Det satt fint skall jag säga er. Nu blir det nog en liten powernap på det, sen städa och diska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0