REGN

 

Unnade mig ytterligare en liten lyxlunch idag. Parmaskinka och melon. Jag fattar inte varför jag fått sån dille på parmaskinka just nu? Asgott, men det är inte ett speciellt billigt beroende.

-

Har fått det mesta gjort idag. Städade till lite i lägenheten först, sen gick jag ner till skolan. Där hade alla lunch, så jag hittade ingen som kunde ge mig mina betyg. Bestämde mig för att gå ner dit imorgon innan jobbet istället, då lär det vara någon där. Sen for jag ner till SATS. Körde 30 min kondition. Ville inte ta i allt för hårt med tanke på att jag blev frisk typ igår. Men det var skönt att vara tillbaka i gymmet.

Har också fått tag på de som är ansvariga för mitt stipendium, så nu ska ni nog se att det blir lite ordning och reda.

-

Nu regnar det som bara fan ute. Funderar på om jag antingen ska slå på en film, eller om jag ska ta ett bad och samtidigt färga håret mitt. Tror det blir det sistnämnda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0