SHORT

 

Just nu är jag inne i en period då förändringar sker i mitt liv, och jag älskar det! Jag tog mitt körkort, jag tar snart studenten, jag ska fixa nya naglar imorgon, jag har börjat träna på SATS.. Ja, listan kan göras längre.

-

Någonting som inte ska bli längre är mitt hår. Jag har länge haft en liten fundering i bakhuvudet om att jag ska klippa av mig håret, och nu på senare tid har jag insett hur snyggt jag tycker det är med kort hår. Långt hår är också fint, men jag är inte rätt person för det. Jag orkar inte sköta det, orkar knappt ha det utsläppt och det tar skitlång tid att torka när man duschat. Därför har jag, håll i er, bestämt mig för att veckan efter studenten ryker mitt långa hår. Ska klippa lika kort som tjejen på bilden, och jag längtar redan!


Kommentarer
Postat av: Beelz

Det vore sex som fan. Do it! Take pics!

2011-06-02 @ 16:00:16
URL: http://superfuck.blogg.se/
Postat av: Beatrise

Jag klippte mig i veckan som hon på bilden faktiskt.. :p

2011-06-03 @ 18:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0