Åh, härliga dag

 

Fasiken vilken bra dag det har vart idag! Börjar med att solen skiner och jag går med solglasögon till skolan. Väl i skolan får jag beviljad ledighet för en sak som händer under praktiken. På eftermiddagen anländer studentmössan och jag får den i min famn.

-

Ett sms infinner sig i min mobils inkorg och berättar för mig att min studentklänning kommit och finns att hämta ut. Går hem som en jäkla packåsna med datorn i väskan, mössan och klänningen i handen. Provar allt och det passar.

-

Efter middagen övningskör jag till och i Sollentuna vilket gick som smort. Älskar känslan av att ha full kontroll och veta precis vad som ska göras. Älskar att köra bil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0