Längtar tills vi ses

 

Har haft en soft ledig dag. Promenerade som sagt ner och solade. Tog cirkus en timme fram och tillbaka sammanlagt. Och fan vad det snöade, och fan vad jag svettades med mössan på. Men fan vad det var värt det.

-

När jag kom hem läste jag lite körkortsteori och tog en powernap. Efter middagen körde jag till farbror Joakim där vi fikade för Ewa fyller år idag. Mycket trevligt.

Dessutom förklarade farbror och mina kusiner det här med tjänstevikt och vilket släp man får dra med B- eller BE-körkort - så nu tror jag att jag fattar det lite mer än tidigare.

-
Nu blir det en myskväll framför tv'n med Desperate Housewives. Dessutom får jag sovmorgon till 05.00 imorgon, så jag är happy!

Kommentarer
Postat av: Beelz

Farbror Joakim? Bor han i Ankeborg? Badar han i mynt :3?

2011-03-30 @ 10:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0