Mitt hjärta i din hand

 

Precis hemkommen från min och pappas tur med bilen. Åkte runt lite överallt, tog en sväng till Rinkeby och lite sådär. Övade först på att parkera, men det är jag faktiskt helt-okej-duktig på nu, så behöver inte öva speciellt mycket mer på det.

-

Resten av denna söndag ska jag ägna åt lite förberedelser inför min praktik som börjar imorgon. Jag ska vara på en medicinsk intagningavdelning/akutvårdsavdelning på KS. Hoppas verkligen att jag trivs!

Men idag måste jag klippa av mig naglarna (stackars mig, hur ska jag klara mig?!) eftersom vi inte får ha långa naglar på praktik med tanke på alla bakterier som samlas under dem. Ska också ta fram hänglås och inneskor, packa ner lite lappar till min handledare etc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0