och som du kanske redan vet, jag är oslagbar

 

Blä. Jag orkar inte. Tack för visat intresse, tack för det engagemang ni lägger ner, tack för att ni lyssnar. Not.

-

Dagen har faktiskt flutit på bra trots min sömnbrist jag lidit av.

Hade prov i sjukvård direkt på morgonen, som tur var så var hon snäll och glömsk vilket resulterade i ett prov på typ 6 frågor, och så hade hon helt glömt bort att ställa några frågor på kylskador.

-

Har även funderat väldigt mycket på min kommande framtid idag.. Och som jag känner nu så vill jag jobba i höst och vinter, och sedan söka till högskola i vår.. Dels för att det är lättare att komma in på våren, men också för att jag gärna jobbar så mycket som möjligt och sparar större delen av mina löner. För att ha pengar på lager är aldrig fel. Men ja, vi får se. Kommer säkert hinna ändra mig hundra gånger om igen.


Kommentarer
Postat av: L

Jag älskar dig, vi löser allt! <3

2011-03-17 @ 20:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0