One last time lets go there

Är faktiskt lite sugen på att tatuera in samma citat som på bilden. Tycker det har ett viktigt budskap och passar in på mig. Skulle vilja ha den på ungefär samma ställe, fast lite närmre troskanten, och mindre bokstäver så det bara blir en rad.. Tåls att tänka på. Har ju funderat bra länge på att tatuera mig på just det stället..

-

Min söndag började med att jag inte fattade någonting när alla klockor gick olika. Men när jag väl rett ut det i-landsproblemet så gick jag upp och åt frukost. Sen skjutsade jag pappa till Jula i Stinsen och så körde jag runt lite överallt. Väl hemma igen har jag nu städat mitt rum som var otroligt stökigt.

Vad kvällen bjuder på får vi se. Tar nog en vända till solariumet. Var där igår, och 15 minuters utomlandskänsla är mer än underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0