Take me for a ride

 

Har haft en skön dag på praktiken. Fick gå med Sarah idag, hon är fett skön och lät mig gå hem en och en halv timme innan jag egentligen skulle sluta, så jag klagar icke.

-

När jag kom hem var jag sjuuuukt trött. Tog en powernap, åt middag. Gick på promenad med Louise, handlade lite frukost på ICA. När jag kom hem hann jag sitta vid datorn cirkus fem minuter innan jag och Nanna bestämde att jag skulle gå över till henne och hjälpa henne i tvättstugan. Det slutade med tvtittande, godis, en snabbis i tvättstugan och sen blev vi upphämtade och åkte och sola. Sammanfattningsvis - soft torsdag.


Kommentarer
Postat av: EMMI - modeblogg

- Tack! Jag är också förälskad i det :)

Det är Viva La Diva Fudge. Det är rätt bra men det gäller att inte ha läppsyl under för då går de bort lätt har jag märkt! :) Hyfsat bra för det priset ;D

2011-03-31 @ 22:37:22
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Beelz

"en snabbis i tvättstugan"?

Boner-alert?

2011-04-01 @ 13:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0