You're poison running through my veins

 

En kort update om min dag.

Började jobba 07.00 imorse, var ensam första halvtimmen. Plockade fram frukost och gjorde gröt. Jag äger verkligen på att göra gröt skall jag säga er. Jobbade fram till 15.00, då satt jag mig i personalrummet och väntade på pappa som skulle hämta mig.

-

Efter jobbet och middagen for vi iväg till Danderyds där jag lämnade mina första 4,5 dl blod! Känns riktigt bra att jag gör någon slags nytta för andra människor. Jag fick en nyckelring som ser ut som en blodpåse med min blodgrupp, A+, skrivet på, en brosch som ser ut som en liten bloddroppe, och två vinglas som tack för att jag gav blod. Ska jag kanske också nämna de flirtiga blickarna från den snygge receptionisten..?


Kommentarer
Postat av: Beelz

e det inte lite sjuk humor att de ger ut vinglas när man gett blod?

-Calling Dr Acula....

2011-03-03 @ 23:26:46
URL: http://superfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0