Om jag fick bestämma

Idag kan jag inte påstå att jag åstadkommit speciellt mycket. Förutom min promenad ner till gymmet för att köpa gymkortet då. Resten av dagen har jag spenderat på soffan i en dvala mellan sömn, drömmar och vakenhet.
-
Ikväll har jag vart hos farbror Joakim och städat ur min blivande bil som står där. Pappa och farbror fixade lite småsaker nu inför besiktningen - hoppas verkligen den går igenom! Sen hjälpte jag min kära kusin att välja ut finkläder till en studentskiva han ska på imorgon.
-
När jag kom hem var min sambo på gymmet, så jag poppade popcorn, satte på en film och åt chokladsås direkt ur tuben. Det är bra skönt att bo utan föräldrar, då får man göra vad tusan man vill. Nu blir det en snabb dusch och säkert en film till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0