Så jäkla overkligt

 

I skrivande stund har jag haft mitt körkort i snart 24 timmar. Känns så jäkla overkligt. Jag har äntligen nått det där fucking målet som jag kämpat med så länge. Känns för jävla bra. Nu vill jag bara att bilen min ska fixas så jag kan ut och köra!

-

Börjar egentligen 15.50 på onsdagar, men har redan vart i skolan en sväng. Hade min projektredovisning för tvåorna. Det gick superbra. Apgullig klass.

Nu ska jag snart fixa lite lunch, sen ska jag hem till Louise och hämta hunden. Ställer upp och går ut med deras hund idag, eftersom Louise och hennes mamma inte riktigt hade tid. Och jag har ju all tid i världen idag, fram till min lektion, så det är klart jag går ut med doggie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0