Goodie

 

Det bästa tips jag någonsin givit mig själv är: Sov på saken.

Jag körde fast ordentligt på sista frågan på tentan igår. Jag insåg att det inte var någon idé att sitta där med rå-ångest och ändå inte komma någon vart. Så jag packade ihop böcker och datorn, gick på ett spinningspass och sa till mig själv att sova på saken. Imorse när jag vaknade visste jag precis hur jag skulle lösa sista frågan. Nästan lite läskigt, men sjukt effektivt.

-

Nu är har jag skickat in sista tenten för den här kursen, som för övrigt är slut på fredag. Då ska det firas med godis på pressbyrån! Dessutom fick jag ett samtal idag om att jag är välkommen på arbetsintervju på fredag. Livet leker hörrni! Hoppas verkligen jag får jobbet, nu håller vi tummarna.

-

Ledig resten av dagen, får se vad jag hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0