GRINIG SOM FÄÄÄN

Jag älskar att studera, jag älskar att lära mig nya saker och jag älskar att kunna visa upp min kunskap. Men... Jag märker att studierna tar väldigt mycket på mig. Som nu t.ex., när vi börjat med en tidskrävande kurs då vi går igenom allt väldigt, väldigt fort.
-
Jag har ingen energi kvar på slutet av dagen. Jag blir grinig och sur, trött på allt folk som finns omkring mig. Och jag hatar att möta mina föräldrar hemma och vara grinig. Det är de inte värda. Jag orkar heller inte träffa mina vänner efter en dag i skolan. Måste komma på en lösning på detta.
-
Det ska bli sååå skönt med en massage imorgon. Det förtjänar jag efter alla tentor, en hel kurs och en vecka med en ny kurs. Kanske får jag en uppenbarelse under massagetimmen om hur jag ska orka med resten av dagen efter jag vart i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0