ONÖDIG INFO

Jag skulle verkligen behöva:
- Dricka mycket, mycket mer vatten om dagarna
- Sluta gå och lägga mig med smink efter en kväll på krogen
- Sluta äta godis till frukost på helgerna
- Sluta nojja över vad andra tycker (är redan ganska bra på att inte bry mig, men ibland trillar man ju dit)
- Bli bättre på att rensa min inkorg på mailen - den är total kaos
- Bli bättre på att höra av mig till mina vänner
- Få ett extrajobb. Nu. Still waiting på att bli uppringd av senaste intervjun jag var på
- Bli bättre på att ta vara på tiden, på nuet. Inte bara gå och vänta på att saker ska hända
- Stänga av tv'n innan jag somnar
- Äta mindre godis än vad jag i dagsläget gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0