Pause

 

Jag har bestämt mig för att ta en paus från självaste Facebook på obestämd tid. Se hur länge jag kan klara mig. Jag gör inget annat; facebook på mobilen, facebook på datorn, 24 timmar om dygnet. Vad är det som är så jäkla intressant, egentligen? Jag tror mig kunna se och upptäcka andra saker om jag bryter vissa mönster i mitt liv, bryter mot alla dessa jävla rutiner som allt går på. (Herregud, ni får ursäkta om det blir konstiga inlägg den närmsta tiden, men jag tror mig befinna mig mitt i en 19års-kris eller nåt. Allt känns så... fel. Känns som någonting saknas eller som att jag inte får ut det ultimata av min tid). Därför kan förändring komma att ske nu.

-

Förutom allt som sker i mitt huvud så har jag idag vart på en liten shoppingrunda med min syster. Vi hade skola 9-11, sen åkte vi till Stinsen och småhandlade lite. Ikväll var jag och Linnéa över till Madeleine, en klasskompis från gymnasiet, som för 12 dagar sen blev mamma för första gången. Jag brukar inte gilla barn - men den här ungen var helt underbar! Och jag höll i honom utan att tappa honom. Det ni.


Kommentarer
Postat av: Beelz

Men hur ska jag kunna prata med dig då :<

2011-10-27 @ 00:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0