THIS IS WHAT I WANT

 

Jättedålig uppdatering, jag vet. Har spenderat veckan hemma hos E&E&M. Blev liksom lättast så då vi hade självstudier tisdag, onsdag, torsdag och två gruppuppgifter som skulle göras. Har haft det jättemysigt hos dem på landet; PW, gick upp tidigt och red vid sju, pluggat, hälsat på mormor, plockat drygt 2 liter svamp och myst med min kittywitty Mååånsen!

-

Var ute igår. Säger bara tack och lov att jag och Liszen har varandra. Vad skulle vi annars göra? Fast det var en bra kväll ändå.

-

Idag ska jag städa till lite här hemma, sen blir det filmmys med Lisz. Kl 02.30 ska jag upp och hämta mamma och pappa på arlanda. Får hoppas jag vaknar när klockan ringer bara haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga via iphone?!

2011-10-02 @ 11:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0