TISDAG

 

Känner mig lite småstressad med allt som ska göras i skolan just nu. Men så länge man planerar så går allt. Ska nu sätta mig och läsa lite litteratur inför veckans grupparbete. På torsdag har jag självstudier, då ska jag fortsätta med grupparbetet men också förbereda frågor/arbetet inför nästa veckas "minipraktik". Blir 4 arbetspass på Infektionsavdelningen på Karolinska Solna. Ser verkligen fram emot det!

-

Idag var jag på ett spinningpass, och fyfan vad jag känner mig duktig som tog mig igenom det. Nästa träning blir på torsdag. Undra vad jag ska hitta på då..? Blir nog mest kondition, och lite styrka.

-

...och ska jag falla, ja då ska det finnas tid att falla fritt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0