Done

 

Har fått allt jag hade tänkt, gjort idag. Bytte dock ut intervallträningen mot en powerwalk på kvällen. Känns skönt att första uppgiften är klar, imorgon är det dags att börja med nästa. Känner mig peppad på allt plugg just nu, och det är ju skitbra. Visst kommer det komma svackor, men då har jag min syster som kan få mig motiverad igen.

-

Jag fick med mig en person (iallafall vad jag vet om) som valde att donera till Läkare utan gränser. Tack Frida, du och jag kan nu ha räddat en annan människas liv. Rätt awesome, eller hur?

-

Imorgon är det ytterligare en dag med självstudier. Ska försöka ta mig ut på lite intervallträning när jag vaknar. Efter det blir det att läsa två artiklar och med hjälp av frågor vi fått, analysera hur dessa vetenskapliga artiklar är uppbyggda. Det ska nog gå bra. Mycket att göra, men en rätt lätt uppgift.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0