FREDAG

 

Freeeeedag idag! Härligt va?

Jag har självstudier vilket betyder att jag har två uppgifter att göra till de två olika seminarien vi har nästa vecka. Men det känns sååå tråkigt att plugga, vill hellre hitta på något roligare. Samtidigt har jag själv märkt att jag inte "har råd" att vara ledig då det är självstudier, eftersom det hela tiden finns saker som ska göras. Men vi kör en deal - jag gör en av uppgifterna idag, så gör jag nästa på någon av självstudiedagarna nästa vecka? Det tycker jag låter rättvist.

-

Jag hade också tänkt träna på gymmet idag, men det är så himla fint väder ute, så det blir nog lite intervaller eller en PW ute i solen. Man får passa på nu när det äntligen är fint ute.


Kommentarer
Postat av: Beelz

Du e ju för jävla snygg ibland!

2011-09-23 @ 16:21:02
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0