FRIDA

 

Är helt slut i huvudet efter en ytterligare intensiv dag i skolan. Det är kul och intressant, men man märker att hjärnan har mycket ny info och mycket nya intryck att bearbeta såhär efter föreläsningar och diskussioner.

-

Åt en kaka igår (då det var 21/9 och slut på mitt inte-äta-sötsaker) och delade en kaka med Emelie idag. Jag känner verkligen att jag vart utan sötsaker, för nu "tål" jag det knappt. Får ett sånt himla illamående, fick det både igår och idag. Det är väl... bra? Då vill jag kanske inte äta så mycket sötsaker framöver.

-

Nu ska jag snart sätta mig i mina lilla bil och åka till Frida. Ska spendera kvällen och natten där - pyjamaspaaaarty! Både hon och jag har självstudier imorgon, så jag sover ut hos henne imorgon, sen åker jag hem och pluggar. Imorgonkväll vet jag inte vad som händer riktigt... Vi får la se.


Kommentarer
Postat av: Frida

fan för bilden din apa!:P

2011-09-23 @ 09:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0