Härliga fredag

 

Godmorgon på er!

Jag har startat min dag med frukost på sängen, och snart ska jag slänga på mig lite kläder. Efter det så har jag massagetid bokad kl. 10.30. Tror inte jag kan få en bättre start på den här helgen. En heeel timmes massage. Fasiken vad skönt. Och fasiken vad jag är värd det.

-

Ni får tro det eller ej, men ikväll vankas det inte alkohol och inte krogen. Både jag och Liszen har tappat lusten för sånt där just den här helgen. Så för oss blir det filmkväll heeeela kvällen. Ska bli skönt faktiskt. Det blir min andra nyktra helg i rad. (Låter som nån jäkla alkoholist, men det har blivit liiiite väl mycket alkohol de senaste helgerna.) Det ska bli skönt att bara få ta det lugnt, titta på film och gå och lägga sig i lagom tid. Och för att inte tala om att det ska bli skönt att vakna upp imorgon och må bra, haha.

Hoppas ni också får en mysig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0