ONSDAG

 

Tja tja bloggeeeeeen!

Har haft en riktigt bra dag i skolan idag. Först hade vi introduktion till moment 2, handlar om etik, kommunikation, sociokultruella skillnader etc. Läste mycket sånt i gymnasiet, så det här kommer nog vara ganska så lätt då jag har rätt nya kunskaper om det i bakhuvudet.

-

Sen hade vi workshop om sociokultur. Vi fick bla. bilda par och utan att prata eller skriva tillsammans hålla i pennan och rita ett hus. Mitt och Emelies resultat ser ni på bilden ovan. Tycker det vart ett mycket fint hus!

-

Efter lunch hade vi en föreläsning på 3 timmar om just sociokulturellla skillnader. Vi hade en skön föreläsare och föreläsningen var en riktigt inspiration och tankeställare. Jag tyckte om den väldigt mycket, och imorgon har vi föreläsningar om samma ämne. Ser framemot det.

-

Nu blir det en superlugn kväll med "Bonde söker fru" kl. 20.00. Är helt slut i huvudet efter skoldagen. Imorgon börjar jag 10, så ska försöka mig ut på en morgonPW beroende på vad det är för väder.


Kommentarer
Postat av: Frida

Fint hus:));P

2011-09-21 @ 21:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0