RALLY

 

Åkte hem till Emelie och Emil igår. Först vankades det plugg. Jag och Emelie satt ner i 1,5 timmar och läste/gjorde alla uppgifter inför semimariumet imorgon. Efter det tog vi bilen till ICA där jag bjöd på glass. Sen for vi hem igen, gosade med kissen och tog en powernap.

-

Senare på kvällen kom det massa folk och vi hade kräftskiva. Det var mycket trevligt. Men jag har fått nog av alkohol för studen och var nykter både i fredags och igår. Det har blivit lite väl mycket de senaste helgerna, så behövde en liten paus. Halv tolv låg jag i sängen, medan festen fortsatte på nedervåningen.

-

Idag stängde de av vägen utanför E&E för det var rallytävling. Jag och Emelie tog med oss picknick och satte oss i en hage och tittade på bilarna. Det var jättemysigt och kul att se bilarna. Sen mötte vi upp grabbarna. Då blev det korv, rally och sen hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0