Söndag

 

Jag har haft en skitbra helg. Pluggade i fredags och tog det lugnt på kvällen. Träffade Liszen en stund hos henne, sen gick vi ut på en liten promenad.

-

Jag blev väckt 04.07 i lördagsmorse av att mamma och pappa kommer in och säger hejdå innan de åkte till Arlanda och sen vidare till Turkiet. Klart jag är avundsjuk men jag unnar dem den här resan. Det är de verkligen värda.

-

Senare på dagen igår åkte jag och Liszen till Väsby för att småshoppa lite. Det blev inte så lite shopping, utan tvärtom. Men som vi sa: "Se det som en investering". På kvällen blev det 20årsfest i Väsby. Vi skulle ha dragit vidare till stan och träffat två av Karlstad-grabbarna vi lärde känna i Alanya, men det blev inte av.

-

Idag ska jag städa och sen träffa Nanna. Imorgon vankas skola igen. Men jag går bara måndag och fredag den här veckan. Självstudier tisdag, onsdag, torsdag. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0