SUNDAY

 

Godmorgon denna härliga söndag!

Hade mycket trevligt på middagen igår. Fick en jättegod gryta gjord på älg, gris, morötter, champinjoner och sås serverat med ris och broccoli. MUUUUMS. Jag var även den som inte drack alkohol då jag körde både dit och hem. Fick köra pappas bil, det kändes jättekonstigt. Har inte kört den sen jag övningskörde och är ju van med min lilla bil nuförtiden. Men det gick fint.

-

Idag är det söndag (viktig info för er som missat det) och jag har nyligen ätit frukost. Nu ska jag snart ge mig ut och gå en mil med Liszen. Efter det blir det duschen och fixande, för att sen bli upphämtad av D. Då blir det middag och bio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0