TISDAG

Vaknade, var så sjukt trött. Var irriterad på mina föräldrar. Åkte till jobbet, hade imma på rutan + sol = jag såg ingenting. Ren tur att jag inte körde på något eller av vägen. Jobbade, fortsatte vara trött hela dagen. Åkte hem, fick huvudvärk. Blev irriterad på mina föräldrar. Åt mat, smälte maten i sängen, fortfarande irriterad på mina föräldrar. Gick ut, tog en cigg, mötte upp Liszen, fortfarande irriterad på mina föräldrar. Gymmade armar och bröst, glömde bort mina föräldrar för ett tag. Kom upp till omklädningsrummet, kom på min ångest igen och frågade "Liszen, var fan ska jag flytta då?". Kommer hem, fortfarande irriterad (näääe, äre sant?!), duschade och sitter nu i sängen och väntar på DHW. Så har min tisdag sett ut och kommer fortsätta göra det fram till tolvslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0